streda 4. marca 2015

Pet Tag- Jerry

Ahoj :)

Dnes to bude Pet Tag a mojim kocúrom Jerrym. Do tohto tagu ma tagla moja kamarátka Lucka. Tu je jej blog http://theunimyworld.blogspot.sk/. Otázky mám z tejto stránky http://tagovky.blogerka.cz/RANDOM-tagy/Pet-TAG-TAG-se-svym-domacim-mazlickem-otazky.  Ďalej tagujem moju kamarátku Romču.
Poďme na to !

1. Aké je plemeno ?
Je to britská modrá mačka.

2.Aké má tvoj maznáčik meno ?
Jerry.

3. Ako si k nemu prišiela ?
Keď mi susedov pes zadrhol môjho prvého kocúrika menom Teodor :(.

4.Je to dievčatko alebo chlapec ?
Je to kocúr.

5.Ako dlho svojho maznáčika máš ?
Bude to rok.

6.Ako si k svojmu maznáčikovi prišla ?
Keď mi zomrel prvý kocúrik tak som na bazoši hľadala neakého pekného. Chcela britskú modrú mačku.Tak som našla môjho Jerryho.

7.Aký starý je tvoj maznáčik ?
Bude mať jeden rok.

8.Aké vlastnosti má tvoj maznáčik ?
Hravý a bláznivý .

9.Čo pre teba znamená tvoj maznáčik ?
Najkrajší plyšák akého mám.

10.Aké má tvoj maznáčik prezívky ?
Jerry, Jeronimo, Jerrino (čítaj džerri, džeronimo a džerino)

11.Kde sa tvoj maznáčik zdržiava ?
V obývačke, kuchyni a kúpelni.

12.Chodíš alebo by si chcela so svojim maznáčikom na súťaže , výstavy?
Nie pretože podľa mňa je to zbytočné a ešte k tomu to zviera iba vystresujem.

13.Máš občas pocit že je tvoj maznáčik úplný magor ?
Áno a dosť často.

14.Zničil už niečo ?
Kvetináč , kiticu k narodeninám pre starkú , maminine orchidee a mnoho ďalšieho. 

15.Čo sa vám spoločne prihodilo vínimočného ?
Áno, naše prvé stretnutie, jeho rast, prvá vychádzka vonku bez vodítka a chitennie vtáka vonku.

A nakoniec fotky :



jerry
Zobudila si ma kôli fotke ?


jerry


Tak a na dnes je to už všetko :)
To Pravé DNA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára