nedeľa 22. marca 2015

Veci čo ma prekvapili za mesiac Marec

Ahoj :)

Dnes to bude o veciach čo ma prekvapili za mesiac marec.Za mesiac Marec som si obľúbila alebo práve naopak neobľúbila  veľa  vecí.Poďme na to !

Ako prvé tu mám čistiace obrúsky na pleť od Nivei.
Kúpila som ich  v drogérií.
Mínusy : pokiaľ ich dobre nezavriete tak vyschnú
Plusy : výborne čistia pleť aj  mekeup
Odporúčam

Ako druhé tu mám pureskin čistiace pásky na nos od Essence.
Kupovala som ich v DM drogerie ale myslím že ich nájdete už skoro všade.
Mínusy : v balení sú len 3, keď si ich dáte tak vôbec nepomáhajú a stoja veľa peňazí
Plusy : mne vôbec nevyhovujú takže žiadne plusy ani nemám
Neodporúčam

Ako tretí tu mám korektor od Miss Sporty.
Kupovala som ho v Teta drogerie.Je v odtieni 01.
Mínusy : nekryje tak ako by mal,po nejakej hodine vám ide dole,je ho málo
Plusy : žiadne nemám
Neodporúčam


Ako štvrtý tu mám balzam na pery od Alverde.
Ten vôbec netuším kde som ho kupovala.Má 15 ml takže vydrží celkom dlho.

Mínusy : celkom dlho trvá kým sa spotrebuje lebo je ho veľa
Plusy : hydratuje pery,nefarbý je priesvitný
Odporúčam


Ako piaty tu mám sprchový gél od Yves Rocher.
Ten som dostala. Tu na Slovensku ho nájdete asi iba v Bratislave pretože Yves Rocher je nemecká značka.Má 200 ml.Je levandulový. J a levandulu priam milujem takže som s ním spokojná.
Mínusy : žiadne nemám
Plusy : nádherne vonia , výborne pení
Odporúčam



Ako šieste sú tu vajíčka od Oriflamu.
Kupovala som ich od oriflamu. Mám ich šesť.
Čokoládový
Kokosový
Čučoriedkový
Mandľový
Višňový
Obyčajný
Mínusy : keď ich máte dlho tak sa akoby pokazia
Plusy : nádherne voňajú , hydratujú pery, množstvo príchutí
Odporúčam











Ako siedma je tu paletka od Mels.
Kupovala som ju v číňáku. Má 28 tieňov nádherne pigmentovaných. Je v odtieni 01.
Mínusy : zle sa otvára
Plusy : tiene sú pigmentované, dlho vydržia na výčku oka.množstvo tieňov
Odporúčam


Ako ôsma je tu riasenka od Oriflamu.
Kupovala som ju v predajni oriflamu.Je čierna. Už ju mám celkom dlho taže jej tam už veľa nemám.No a má 12 ml.
Mínusy : nemám
Plusy : nádherne predĺži riasy, vôbec nezlepuje riasy
Odporúčam


Deviata je opäť riasenka je od Essence.
Kupovala som ju v DM drogerie. Je to Lash Princess volume mascara. Je čierna a má 12 ml.
Mínusy : na tom kartáčku keď ju otvoríte tak e jej veľa
Plusy : predĺži riasy a vôbec nezlepuje
Odporúčam



Desiate mám štetce na púder,očné tiene, lesk, korektor a ma obočie.
Sú z Gate. Je to sada 5 štetcov.
Mínusy : nemám
Plusy : vôbec z nich nevypadávajú štetinky, sú hebké
Odporúčam






Jedenásta je voňavka od Mexx.
Tú som dostala od maminy. Je samozrejme pre ženy. Má 30 ml.
Mínusy : nemám
Plusy : nádherne vonia, má pekný a praktický obal
Odporúčam


Dvanásta je mikina z Gate.
Tú som opäť dostala. Je silno modrá s ružovou kapucňou a šnúrkami.
Mínusy : hneď sa zašpiní ak si nedávate pozor
Plusy : má super vzhľad, je teplá v zime dobre zahreje
Odporúčam

Trinásty je tu lak.
Je od Pupy. Kupovala som ho v Banskej Bystrici ako zimnú edíciu.
Mínusy : keď si dáte tie trblietky tak vám to hneď opadá
Plusy : nádherný lak
Odporúčam všetky veci od Pupy



Ako štrnáste sú tu klieštičky na riasy.
Kupovala som ich v Tedim.
Mínusy : nemám
Plusy : nádherne predĺžia riasy,vôbec nevytrhávajú riasy
Odporúčam akékoľvek klieštičky na riasy


Ako posledný tu mám balzam na pery od Nivei.
Kupovala mi ho mamina.
Mínusy : je ho veľa
Plusy : je priesvitný, hydratuje pery a je dobrým pomocníkom v zimných mesiacoch
Odporúčam


Tak to by bolo na dnes všetko :)
To Pravé DNA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára